Ostatní
Proč
Genisoft?
více informacíGenisoft?
naleznete zde
Server
Poskytuje zákazníkům expertní konzultace (2. a 3. úroveň podpory), návrh a realizace technického řešení.
Činnosti:
- Instalace operačních systémů, DB, SAN a jejich konfigurace, správa HW, konfigurace síťové vrstvy
- Správa síťových služeb (DNS, DHCP, WINS, ...)
- Migrační procesy
- Kontrola logů
- Monitoring zdrojů a jejich využití, kontrola běžících procesů
- Optimalizace aplikačních dotazů uživatelů
- Služby Backup, archivace a recovery
- Správa SAN infrastruktury
- Dohledové systémy – HP (OMU, NNM, BAC, OVPM), IBM (Tivoli), CA, atd…
- Správa CITRIX řešení
- Správa řešení tenkého klienta
- Rozšíření nabídky služeb o virtualizované systémy, aplikace a další managment služby
Delivery
Řídí technický tým v projektech a je odpovědný Service managmentu za plnění SLA.
Činnosti:
- Jediný styčný bod pro Service managementu
- Řízení realizace dodávek služeb ICT v rámci projektu
- Koordinace činností v rámci dodávaných služeb
- Kontrola a reporting dosahované kvality služeb a nákladů
- Dohled nad svěřenými projekty a pravidelnými činnostmi
- Proaktivní spolupráce na projektech
- Plánování a kontrolování pravidelných testů v daných projektech
NON IT
Poskytuje zákazníkům expertní konzultace (2. a 3. úroveň podpory), návrh a realizace technického řešení.
Činnosti:
- Záložní zdroje (UPS), Generátory
- Klimatizační jednotky
- Samozhášecí technologie
- EZS, EPS, Vstupní a kamerový systémy