Ostatní

Server

Poskytuje zákazníkům expertní konzultace (2. a 3. úroveň podpory), návrh a realizace technického řešení.


Činnosti:

  • Instalace operačních systémů, DB, SAN a jejich konfigurace, správa HW, konfigurace síťové vrstvy
  • Správa síťových služeb (DNS, DHCP, WINS, ...)
  • Migrační procesy
  • Kontrola logů
  • Monitoring zdrojů a jejich využití, kontrola běžících procesů 
  • Optimalizace aplikačních dotazů uživatelů
  • Služby Backup, archivace a recovery
  • Správa SAN infrastruktury
  • Dohledové systémy – HP (OMU, NNM, BAC, OVPM), IBM (Tivoli), CA, atd…
  • Správa CITRIX řešení
  • Správa řešení tenkého klienta
  • Rozšíření nabídky služeb o virtualizované systémy, aplikace a další managment služby

 
Delivery

Řídí technický tým v projektech a je odpovědný Service managmentu za plnění SLA.


Činnosti:

  • Jediný styčný bod pro Service managementu
  • Řízení realizace dodávek služeb ICT v rámci projektu
  • Koordinace činností v rámci dodávaných služeb
  • Kontrola a reporting dosahované kvality služeb a nákladů
  • Dohled nad svěřenými projekty a pravidelnými činnostmi
  • Proaktivní spolupráce na projektech
  • Plánování a kontrolování pravidelných testů v daných projektech

NON IT

Poskytuje zákazníkům expertní konzultace (2. a 3. úroveň podpory), návrh a realizace technického řešení.


Činnosti:

  • Záložní zdroje (UPS), Generátory
  • Klimatizační jednotky
  • Samozhášecí technologie
  • EZS, EPS, Vstupní a kamerový systémy